Doggblogg - om ett hundliv

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Lydia - 31 mars 2012 19:13

Kallt, blåsigt, snöyra...den här dagen var bister. Men det var inte bara våren som drabbades av bakslag. Det gjorde även Lydias sökträning.

 

Vart tog våren vägen?


Inte så att Lydia började göra bakslag på sina sökskick, det var snarare så att hela söket gick i baklås. Hon tvekade att gå ut på vissa skick, sprang snett på andra...

Fast det kan ju bero på att matte i dag gick ut och hämtade henne hos figuranterna och att de gick tillsammans tillbaka till stigen. Förut har ju Lydia alltid fått springa tillbaka till matte som väntar på stigen. Eller så kan det bero på att vinden snurrade ordentligt i dag. Vem vet? Nåja, hon hittade alla sina figgar i alla fall, och fick korv i lön. Själv stannade jag hemma i dag. Fast jag hade npg hellre varit med på söket förstås, jag har ju inget emot lite kyla. På kvällspromenaden rullade jag mig i snön, känns härligt!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder

Vädret Stockholm

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards