Doggblogg - om ett hundliv

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Lydia - 7 februari 2009 19:57

I dag ligger jag bra till. I dag på sökträningen gjorde jag mitt bästa sökpass hittills, säger matte. Sex klockrena pop-up-figge-skick i full fart, med fina markeringar och bra avlämning av rullen.

Vi var vid Ådran, en öppen ruta som lämpar sig bra för poppisar, även om den är väldigt brant på ena sidan. Särskilt kämpigt när jag fick dra med mig matte upp på påvisen.

Så nu väntar jag bara på min belöning. Husse, matte och jag ska ha myskväll med italiensk film: "En speciell dag". De ska äta chokladtårta. Undrar vad jag får? Matte har i alla fall lovat något extra. Kanske en tjurmuskel?

Mellanmatte och hennes kompis ska titta på melodifestivalen och lillmatte är på tjejmiddag. Något trevligt för var och en.

Kameran var inte med i dag, så jag lägger in en bild från förra vintern.

Trevlig helg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Väder

Vädret Stockholm

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards