Doggblogg - om ett hundliv

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Lydia - 30 augusti 2010 21:42

Nä, vi är inte sjuka och har inte drabbats av datorhaveri. Det är bara brist på inspiration och tid som gjort att det blivit lite långt mellan inläggen.


I dag har jag varit på inskolning hos P som ska passa mig några dagar när matte reser bort. Jag kan ju inte vara ensam hemma när resten av familjen jobbar och går i skolan. Förr kunde jag följa med husse till jobbet när matte skulle iväg nånstans, men nu har husses jobb flyttat, och på nya stället får inte hundar följa med.


Hos P var det fint som snus. Egen biabädd med fårskinnsfäll, vattenskål framställd i köket, en hel korg med gosedjur för hundbruk och bullar till kaffet. (Ja, kaffet hoppade jag över). Där kommer jag nog att trivas. Och så är P så fenomenalt bra på att klia pälsen!  


Men först ska jag åka på lillsemester till Gotland i morgon, tillsammans med kusin Ressu. Återkommer med rapport.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder

Vädret Stockholm

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards